PDA

View Full Version : 2/19/11 What's going down tonight???


DC2integraJDM
2011-02-19, 09:32 AM
So after being royally pissed off because I planned on stopping by 135th then heading out to 12th street bridge last night and then ended up falling asleep at 9:00:thumbsdown: I want to know what's going down tonight? Anything or anyone planning on heading out to either location? Or even somewhere else? I heard turn outs were big at 12th street which just fueled my frustration even more.

If anyone knows of anything going down tonight, let me know. Game for anything. Just don't want to miss a big turn out. Especially because I need my fix since it's been winter and all this snow bs. :mrgreen:

Feel free to say anything, talk shit, bitch about something, I really don't care. Just want to get out to a meet tonight. :cheers:

jonhix
2011-02-19, 11:00 AM
i may go out for a bit...not to 12th street though, thats a little far from OP. Not sure yet though may just play Black Ops hahha.

DC2integraJDM
2011-02-19, 12:24 PM
Haha yeah it's kind of a drive for me as well but no problem for me. I just want to get out to a meet.

YZF
2011-02-19, 12:32 PM
People still do 12th street?
Last time I was there...my 17s looked like 13s.

DC2integraJDM
2011-02-19, 12:34 PM
People still do 12th street?
Last time I was there...my 17s looked like 13s.

Lol yeah they do. Im hoping since it's going to be in the 50's tonight there'll be a good turn out.

lennythesnake
2011-02-19, 02:11 PM
im down for some fun runs tonight..but since my car is still a couple weeks from being done i'll probably just be trolling the east side of town in my brothers car looking for whatever random runs i can find. so if your in the area keep an eye out for a blue G8...

DC2integraJDM
2011-02-19, 02:25 PM
Right on man.

Dester223
2011-02-19, 04:07 PM
damn, 12th street? There isn't anywhere to run that is "safe" down there......

DC2integraJDM
2011-02-19, 04:09 PM
damn, 12th street? There isn't anywhere to run that is "safe" down there......

Safe as in...?

Dester223
2011-02-19, 04:38 PM
As in long stretches of road with good shut down room.

YZF
2011-02-19, 04:43 PM
As in long stretches of road with good shut down room.

Chuong, you of all people should know that the people that race down there only trap 80-85 mph depending on if their cold air is on at the time or not...

DC2integraJDM
2011-02-19, 04:43 PM
As in long stretches of road with good shut down room.

Oh alright lol well I mean I know plenty of people that go down there. I haven't actually been down there yet but Im only going down there to hang out. :P

SRT Turbo
2011-02-19, 04:43 PM
As in long stretches of road with good shut down room.

Or good roads Period!!! :lolg:

DC2integraJDM
2011-02-19, 04:46 PM
Actually. I want to find a decent place around KC that has good roads with plenty of room.

Dester223
2011-02-19, 04:47 PM
Chuong, you of all people should know that the people that race down there only trap 80-85 mph depending on if their cold air is on at the time or not...


I used to race down there, but it's a scary setup. I've seen a few people not make the "shut down" and slam into very hard concrete pieces.

I'd rather go down the road a couple more exits and race at a location with a traffic light :)

DC2integraJDM
2011-02-19, 04:51 PM
I used to race down there, but it's a scary setup. I've seen a few people not make the "shut down" and slam into very hard concrete pieces.

I'd rather go down the road a couple more exits and race at a location with a traffic light :)

Haha well I just want to do something automotive related tonight.